torsdag 28 april 2011

Mycket som hänt!

Hejsan :)
Det var riktigt länge sedan jag var inne här och skrev, men det har vart mycket i livet just nu :) :( Både possetivt och negativt tyvärr....

Ninja och jag tränar för fult, De går oftast riktigt bra men vissa gånger bara jag inte orkar med henne... Men tur att hon sköter sig oftare än missköter sig!
Jag har haft lite funderingar på att vara med på klubb Dressyren den 29/5 kanske banhoppningsträning eller något sådant om ett tag :) Men har ingen aning om vad som händer än !!!
Sen har älskade Ninja fått på sig skor på fram hovarna :)
På fredag blir det dressyr träning för Victoria Eriksson:D


Behöver en ponny/ häst till så Ninja kan flytta hem till mig igen :)

Saknar min underbara älskling Johan Karlsson men han e i kvarn! Och jag ligger hemma sjuk :(


 

Slängde med lite nya bilder på Ninja när vi hoppade pch red Dressyr i padocken härom veckan :)

Pöss <3

Inga kommentarer: