tisdag 17 maj 2011

Lev livet medans du kan....

Som överskriften lyder, lev livet medans du kan!

Mitt liv är helt upp och ner just nu :(
Har problem med min jävla rygg, så älskade Ninja har fått stå i fyra dagar :( skrittade och travade på henne igår men nu idag så gör ryggen ondare igen :(

Men jag måste vara fit for fight på torsdag för då är de hoppträning för sivert :D

Mycket går runt i mitt huvuvd just nu , allt känns så konstigt... vill bara kunna leva livet.... men nej de ska ju aldrig kunna gå :(

Jag och Ninja ska göra våran första "tävling" den 24 Maj :) de är banhoppningsträning på ridskolan så ska försöka vara med på detta :)

Nu är de ialla  fall bara fyra veckor kvar i skolan sen är de "sommarlov" :) Men de första fyra veckorna åker jag själv upp till östergötland för att göra mina första fyra veckor praktik :) härligt :) Men älskade Ninja får jag lämna hemma :(


Inga kommentarer: