torsdag 24 mars 2011

underbar dag :D

Hej :D
Dagen har vart helt otrolig, tro de eller ej! Var riktigt trött tills jag kom till skara i morse... Började skoldagen 8.20 med samhäll, vilket är en helt okej kurs, sen blev det genitik med Marianna ochdär hade vi prov :( Tråkigt men de kände som de gick helt okej :D
Sen slutade jag 11.55 Säger bara JIPPI för då åkte jag hem :d

Väl hemma åkte ridkläderna på och jag drog till stallet för en mys eftermiddag i stallet :D
Ninja Och jag tog en skritt tur ner till ridskolan dä jag bestämde mig för att tränna en stund, blev mycket trav på volt och snet igenom och sen Galopp i båda varven men de är fortfarande lite läskigt när hon i galoppen inte riktigt orkar och nästan ligger ner i kurverna.. Men de gick kanon än¨då :) Sen bestämde jag mig för att plocka fram ett hinder och vi slutade när de gick som bäst på 60cm...Hon var underbar idag :) Sen så ska vi tillägga att vi inte hoppat på 7-8 månader :)
När jag kom tillbaka till stallet blev de massa ryktning och även tränna henne på att flytta sig för spöt och komma till mig när jag kallar på henne...

Dagen har vart nästan perfekt, helt perfekt hade den vart om Älsklingen min hade vart här!

Bjuder på en bild där jag löshoppade Ninja i sommras :)
Puss och kram
/EVELIN <3

2 kommentarer:

denise sa...

Sv:
Tack frö att du ville hjälpa till Evelin, men allt har löst sig. Han har blivit såld och åker på söndag! Men tack så mkt ändå!
kram

Frida sa...

Låter som en härlig dag och likaså är bilden! :)