måndag 21 mars 2011

Tjohoo

Tjohoo :)
Det var ett riktigt bra tag sedan jag satt här på bloggen och gjorde ett inägg... De har hänt mycket under den senaste månaden! Både positivt och negativt :( :)

Efter att Ninja har haft en lång vinter vila har jag nu äntligen satt i gång henne :) Vi har de senaste två veckorna ridit fem dagar i veckan vilket både jag och Ninja har tyckt vart roligt :) De har vart mycket skogs promenader och lite små arbeten på vallen :)
Om Tre veckor hoppas jag på att underlaget e bättre och att min älskade häst har bygt lite mer muskler så de kan bli DRESSYR träningar för Viktoria Eriksson :) Känns som att denna vår har börjat helt okej :)

Nu är det även bara två veckor tills des att jag åker med klassen till england i 4dagar :p ska bli riktigt roligt, men nackdelen är att ninja nog kommer få stå endel om inte isabell kanske vill hjälpa mig att rida när jag e borta :) men de tror jag nog att hon vill :)

Sen när vi kommer hem har vi två dagar lektion och sen Fyra veckor praktik varav en igentligen är påsklov men tänkte faktist göra praktik alla veckor :) Så kan man få lite ledigt i sommar :)
Har bestämmt två av mina praktikplatser i alla fall :) en är bestämd och en e lite ovis fortfarnade.. Men Men

Sen ska jag försöka fixa så jag orkar tränna så även jag är i kondition för att börja tränna om tre veckor :) de finns inte så jätte många muskler på min kropp just nu :( tråkigt men sant!
Så idag blir de en Halv timme på gymet :) riktigt roligt faktist :)

Sen till helgen blir de massa rida för då kommer älskligen :) <3 Fota och även slänga upp han på hästen hade jag tänkt! :)

Nä nu ksa jag plugga prov som jag har denna veckan :( Men då har man gjort en del i alla fall :) skönt de :)


Slänger med en bild när min kusin red Ninja nu i helgen och en bild när jag kliar henne :P  :)
Pöss hej så länge <3

Inga kommentarer: