tisdag 20 september 2011

Va e de för fel på er?

Tjoohoo :)

Asså ja blir helt jäävla galen! Om NI/DU inte vet ett jävla skit om mig, ska ni fan inte häller ytra er om det!
Jag e inte som alla andra men jag är STOLT över det!
Jag trivis i mig själv!
Men visst jag kanske inte har ett perfekt självförtroende!
Jag kanske hällre skriver av mig på min blogg, än att berätta för mina "vänner" hur jag känner!
De finns ett fåtal vänner som jag verkligen kan prata om ALLT med, och de personerna e jag evigt tacksam för att ja har!
Men de finns en del i mitt liv som inte ens minna närmsta vänner vet om!

Men här kan jag ialla fall skriva av mig de jag behöver få ut mitt huvud!

Och vill du inte läsa så är de då definitivt ingen som har bett dig att göra det!
Men om du nu tycker mitt liv e så intressant att du vill läsa om det, SÅ varsegod! Jag kommer inte hindra dig!
Men mitt liv e mitt liv, jag gör som jag vill, jag skriver vad jag vill! Stör de dig så fine! Not my problem!

I miss u <3

Inga kommentarer: