söndag 18 september 2011

Livet kan vända på en dag, man vet alldrig när livet tar slut!

Hej !
Fick lära mig en sak när jag var ihop med mitt ex! Man ska ta vara på det man har och inte det man inte har!
Ibland har jag svårt att acceptera att Ninja inte e den tävlingshästen jag önskade mig när jag var liten!
Men hon är ändå den häst som verkligen har lärt mig mest! Innan jag fick henne kändes de bara som man åkte häst, verje sekund jag sitter på ninja får man kämpa och hitta energin i henne! Hon ville men viste inte hur, de var jag som skulle lära henne, men hur jag kunde ju inget om detta?
Men Johan gav mig alltid stöd och sa att de kommer gå och nu snart ett och ett halft år senare börjar vi närma oss målet, men vi har långtid kvar! Många motgångar men jag hoppas även på många medgångar!

Och jag hade önskat att han hade stått vid min sida än idag och stöttat mig, jag vet att han finns där för mig men inte på samma vis! Men e evigt tacksam över att ha denna underbara vän<3
Mycket kärlek till han <3

1 kommentar:

Frida sa...

Var stark tjejen, du klarar allt!