fredag 16 september 2011

life have to go on!

Tro de eller ej, men livet måste gå vidare!
Saknaden efter dig e enorm, vilket misstag jag gjorde!
Du fanns där, du gillade hästarn, och framför allt du älskade mig för att jag var mig själv <3
Önskar verkligen att vi hittar tillbaka en dag, men tills dess är du den vän som förstår allt! <3

Ja, Ninja kommer i morgon att bli själv igen, har inte riktigt tänkt på de, men bella ska lånnas ut på prov i en månad, då hon troligen e såld! Så roligt för Amanda :)
Men jag har nog löst det ändå, hoppas verkligen på att min lilla "PLAN" kommer funka nu!
Berättar mer när jag vet hur svaret blir, men jag vet en som blir glad om de skulle gå igenom :)

Ninja hjärtat går bättre än någon sin! De funkar kanon bra, synd bara att min rygg e totalt kass :(

Skolan börajde för mig idag, de kändes inte allt för roligt men de e ju bara 8 månader tills jag tar studenten! Den 4maj smäller de om jag inte minns fel :)

Klarade ju även körkortet igår, de kändes helt JÄVLA UNDERBART!

Nu har jag äntligen lite av den friheten som jag har längtat efter :)
Bilden e fotad av Josefina Gustavsson
Chingeling på er alla :)

Inga kommentarer: