fredag 26 augusti 2011

My life is not what i want it to be!

My life are never going to be like i want it :(

Tänk dig känslan när allt går imot en och de enda man försöker göra är att fixa allt till rätta, men de enda som kommer ur de är en än värre smärta en än störe förviring!

Varför kan folk inte förstå att jag inte e som alla andra, men jag trivs i mitt eget jag! Allt ni säger de får mig att falla sönder bit för bit! Orken e bota, glädjen försvann för länge sedan :(

Men ibland kommer de ögnblick när man känner att allt detta kanske ordnar sig, just denna personen e kanske anorlunda, men ändå slutar de på samma sätt! En sårad, arg och psykiskt dålig Evelin..

glädjen finns inte längre, den e helt borta inte ens att köra maskiner får mig att må bra :( Jag vill verkligen att allt ska kännas bra! Vara glad få göra de jag vill, på mitt sätt utan att alla läger sig i! Jag vill ha mitt eget ställe min egen familj att leva med, börja om på nytt! men ändå så känns de som att jag nog borde låta bli!
Jag vill verkligen inte bo hemma längre !

Inga kommentarer: