torsdag 14 juli 2011

Varför!?

Behöver skriva av mig lite!!!
Du finns i mina tankar hela tiden, inte en minut utan att jag funderar och grubblar!
Blir snart galen, de finns ingen som fattar vilken räddsla jag har över att berätta vad jag känner, jag skojar bort det försöker att inte se de negativt, men allt precis allt har blivit negaivt..
Jag gillar dig!
Jag saknar dig!
Jag vill finnas för dig!
Men räddslan över att inte du känner det samma skrämer mig! Skrämmer mig så mycket så jag inte ens vågar berätta för dig!
De finns några som vet, men de förstår ändå inte!
Allt som hänt, alla medgångar och motgångar! Men ändå är de en enda som verkar få mitt hjärta helt upp och ner!

Även om Ninja har gjort sitt bästa pass ever, så är jag ända inte lycklig!
Du svarar inte!
Du ignorerar!
Du är "borta"
Men ändå kan jag inte sluta tänka på den enda personen som jag GILLAR SÅ <3

Fattar inte vad jag ska ta mig till!
1. Berätta och hoppas men kanske förstöra en vänskap för alltid!
2. Låta bli och berätta och knäcka mig själv!
3. Eller intalla mig själv att de inte är rätt!

Inga kommentarer: